Telefoonsystemen

LG TELEFOONSYSTEMEN

poster1

"De nieuwe LG LDK Lijn"

LG introduceert de LDK telefoonsystemen. Deze nieuwe lijn bedrijfscentrales combineert de betrouwbaarheid van de huidige lijn met alle denkbare nieuwe features en technieken.

Door de flexibele structuur en met gebruikmaking van bestaande netlijn en toestelkaarten, garandeert de LDK lijn een zeer goede prijs -kwaliteitverhouding zonder concessies te doen aan nieuwe ontwikkelingen.

Door haar modulaire opbouw biedt de IP LDK lijn altijd een "op maat gemaakte" oplossing voor uw bedrijfscommunicatie.

IP LDK-20

De IP LDK-20 is de kleinste deelnemer van de IP LDK familie, en wordt standaard geleverd met aansluiting voor 2 ISDN-2 lijnen en 8 toestellen.
De IP LDK-20 is uitbreidbaar naar 4 ISDN-2 lijnen, 8 VoIP kanalen en 24 toestellen.

IPLDK-20

LG bedrijfscentrales zijn de oplossing voor al uw bedrijfscommunicatie, op het gebied van telefonie. Door de modulaire opbouw kunnen LG bedrijfscentrales meegroeien met de wensen binnen uw bedrijf.

De krachtige IP LDK-20 is gebouwd met de technologie van de  grotere bedrijfscentrales uit de IP LDK lijn. Alle bekende telefoon features zijn standaard aanwezig zoals wachtstand, doorverbinden, conferentie, maar ook nieuwe features zoals VoIP, Networking, WLAN handsets, Remote Service Gateway, Computer Telephony Intergration(CTI),enz.

Door gebruik te maken van het Voice Mail Interface Board(VMIB) heeft u de mogelijkheid van persoonlijke voice mail op elk toestel. Tevens kan er gebruik gemaakt worden van wachtrij melding (momentje geduld) bij binnenkomende oproepen of een keuze menu ( toets 1 voor administratie, toets 2 voor verkoop, enz).

Voor thuiswerkplekken heeft de IP LDK-20 heeft diverse oplossingen, zoals de Remote Service Gateway(RSG) waarbij de RSG aansluiting levert voor een digitaal toestel en een analoge aansluiting, bijvoorbeeld een fax.
De twee aansluitingen krijgen automatisch een toestelnummer van de IP LDK-20 toegewezen zodat het lijkt alsof  het één geheel is.
Het is ook mogelijk om IP-systeemtelefoon te gebruiken voor een thuiswerker, waarbij  alle functionaliteit hetzelfde is als een systeemtoestel op het kantoor.

Om twee of meerdere vestigingen met elkaar te koppelen heeft de IP LDK lijn mogelijkheid om Networking toe te passen. Door gebruik van routing tabellen kan er eenvoudig onderling gecommuniceerd worden door middel van Voice over IP(VoIP).

Samen met de LDP 7000 serie toestellen heeft u beschikking over een professionele bedrijfscentrale. Deze toestellen zijn bruikbaar op de hele IP LDK lijn en zijn leverbaar in het wit(créme) en antraciet.
In combinatie met een bluetooth headset  aangesloten op de LDP 7024 creëert u een grotere mobiliteit in het kantoor.

De IP LDK-20 beschikt over veel meer mogelijkheden die hier niet genoemd zijn.Wilt u meer over deze mogelijkheden weten dan kunt u een afspraak met één van onze medewerkers maken.

IPLDK 100

A Simple Solution for your Business Communication.

Het kleine broertje van de IPLDK 300 maar met dezelfde toepassingen.
Door de flexibele structuur, en met gebruikmaking bestaande lijn- en toestel kaarten garandeert de IPLDK lijn een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, zonder concessies te doen aan nieuwe ontwikkelingen.

ldk100

IPLDK 100 Voor Uw comfort ontworpen!

De IPLDK-serie van LG telecom-systemen wordt nu uitgebreid met de IPLDK 100, die de ervaring en de successen van de vorige centrales in zich verenigd heeft, zal de markt verder gaan veroveren op het gebied van de huidige en de toekomstige technologieën met kosten besparende uitbreiding’s mogelijkheden: 100 Poorten, 24 DECT zenders, CTI, Call Center mogelijkheden, InterNetworking op LAN, VoIP-Kaarten.

De IPLDK 100 is ontworpen om de huidige en toekomstige behoeftes van het midden en groot zakelijke markt op telecommunicatie tegemoet te komen.
De kenmerken van de IPLDK 100 omvatten een zeer groot palet van mogelijkheden op het gebied van telefonie, daartoe behoren o.a. automatische telefoniste, automatic respond, LCR, ACD, Automatic Attendant, DECT, enz.

sl100-1

Voor hotels heeft men o.a. het in- en uitboeken van een loges, prepaid telefoneren, wekdiensten en een gedetailleerde rekening. Voor kleine tot grote ondernemingen en banken: Controle van de gemaakte beltijd(gespreksregistratie), tot 24 gekoppelde plaatsen voor chef/secretaresse schakelingen, groepsomroepen, voice responds bij in gesprek, voice mail per gebruiker, meldt teksten.

lgcti-1

Kenmerken van het systeem Van 12 tot 96 toestellen is de IPLDK 100 een uitermate geschikte en gunstige centrale. Door de modulaire structuur van 2 kabinetten kosten besparend en garandeert u volledige mobiliteit (24 DECT-zenders, 96 DECT systeemtoestellen).

De belangrijkste features:

  • CTI (TAPI NT)
  • Call Center
  • Voice Mail (VMIB
  • Flash ROM: 5 uur opname/weergave/ 4 kanalen
  • LAN- Networking
  • Programmeren met de Computer
  • Remote maintenance (Windows)

IP LDK 300

A Simple Solution for your Business Communication.

Deze nieuwe lijn bedrijfscentrales combineert de betrouwbaarheid van de huidige lijn met alle denkbare nieuwe features en technieken.

ldk300

LG telecommunicatie systemen wordt nu uitgebreid met de IPLDK serie en wel de 300, die de ervaring en de successen van de vorige centrales in zich verenigd heeft, zal de markt verder gaan veroveren op het gebied van de huidige en de toekomstige technologieën met kosten besparende uitbreiding’s mogelijkheden: 300 poorten, 24 DECT zenders, CTI, Call Center mogelijkheden, InterNetworking op LAN, VoIP-Kaarten.

s300

De IPLDK 300 is ontworpen om de huidige en toekomstige behoeftes van het midden en groot zakelijke markt op telecommunicatie tegemoet te komen.
De "traditionele" kenmerken van de IPLDK 300 omvatten een zeer groot palet van mogelijkheden op het gebied van telefonie, daartoe behoren o.a. automatische telefoniste, automatic respond, LCR, ACD, Automatic Attendant, DECT, enz.

Voor hotels heeft men o.a. het in- en uitboeken van een loges, prepaid telefoneren, wekdiensten en een gedetailleerde rekening. Voor kleine tot grote ondernemingen en banken: Controle van de gemaakte beltijd(gespreksregistratie), tot 24 gekoppelde plaatsen voor chef/secretaresse schakelingen, groepsomroepen, voice responds bij in gesprek, voice mail per gebruiker, meldt teksten.

poster1

Bij 12 tot 300 toestellen is de IPLDK 300 een uitermate geschikte en gunstige centrale. Door de modulaire structuur van 3 kabinetten kosten besparend en garandeert u volledige mobiliteit (24 DECT-zenders, 192 DECT handsets).

De belangrijkste features:

  • CTI (TAPI NT)
  • Call Center
  • Voice Mail (VMIB)
  • Flash ROM: 5 uur opname/weergave/
  • 4 kanalen
  • LAN- Networking
  • Programmeren met de Computer
  • Remote maintenance (Windows)

lglogo

Onze LG-Nortel systemen zijn een geavanceerd en betrouwbaar communicatiesysteem. In overleg met de eindgebruiker zijn deze systemen speciaal ontworpen om bestaande en toekomstige behoeften te kunnen vervullen. Al onze systemen kunnen "op maat" gemaakt worden zodat uw specifieke wensen en prioriteiten niet verloren zullen gaan in de wirwar van de telecommunicatie.

De flexibiliteit en vele toepassingsmogelijkheden van deze systemen zorgen ervoor dat de grote hoeveelheid inkomend verkeer, tijdens dal- en piekuren, op een perfecte wijze verwerkt en begeleid kan worden. Eén en ander wordt mogelijk gemaakt door het aansluiten van een tweede bedienpost of het direct doorschakelen naar de juiste bestemmingen.

Omdat per individu, groep of afdeling de prioriteiten met betrekking tot telefonie verschillend zijn kunnen de LG telefoonsystemen zo worden geprogrammeerd dat alle gebruikers met het grootste gemak gebruik kunnen maken van deze systemen.

Omdat de LG-NORTEL systemen modulair worden opgebouwd is het mogelijk uw wensen en eisen te realiseren, maar ook de flexibiliteit en mogelijkheden voor de toekomst te realiseren. Doordat deze systemen modulair zijn zal bij eventuele vervanging het niet nodig zijn om de gehele centrale te vervangen maar slechts delen daarvan. Dit is de LG manier om rekening te houden met het milieu.

LG-NORTEL systemen zijn volledig ingespeeld op de toekomst waarbij de gebruiker met grote getallen gebruik gaat maken van de digitale mogelijkheden van de nieuwe wereld. Door middel van VoIP zijn er mogelijkheden geschapen die tot voorkort niet voor handen waren.

Mede door bovengenoemde kunnen wij stellen dat de LG-NORTEL telefoonsystemen een juiste keuze is.

De systemen zijn van hoge kwaliteit, veelzijdig in hun soort en goed geprijsd.

U kunt ervan uitgaan dat LG-NORTEL duizend en één mogelijkheden heeft.

Hieronder treft u in het kort specifieke gegevens (maximale capaciteiten) betreffende onze systemen aan.

Voor specifieke informatie betreffende LG_NORTEL telefoonsystemen kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.

Een Tussenoplossing voor bedrijven die een Telefooncentrale nodig hebben tussen de 20 en de 100 aansluitingen, daarvoor is de NEC Philips IPC 100 een uitstekende oplossing.

NEC%20Philips

Bedrijfsprofiel Partec Special Products BV

De ontwikkelingen op het gebied van telecommunicatie volgen elkaar in hoog tempo op.
De vraag is dan, hoe u deze ontwikkelingen ten dienste kunt stellen van uw bedrijf of organisatie.
Het antwoord: Partec Special Products BV

Partec Special Products BV stelt zich ten doel, als Business Partner van NEC PHILIPS, hoogwaardige telecommunicatie apparatuur te leveren met een toegevoegde waarde ten aanzien van faciliteiten, installatie en programmatuur; dit alles tegen marktconforme prijsstellingen.

Werkwijze

De technologie noodzaakt tot het werken op een breed terrein. De combinatie van jarenlange ervaring en specialistische kennis op ons vakgebied geeft het overzicht om, uitgaande van uw specifieke bedrijfssituatie, uw doelen te realiseren.

Het gevolg van het op de juiste manier toepassen en inzetbaar maken van onze kennis, ervaring en toewijding heeft de afgelopen jaren ertoe bijgedragen dat wij reeds bij veel organisaties met succes onze oplossingen hebben geïmplementeerd.

Service

Partec Special Products BV beseft als geen ander dat u dag en nacht op uw telecommunicatiesystemen moet kunnen rekenen. Service en onderhoud zien wij als een onvermijdelijke ondersteuning teneinde een zo efficiënt mogelijk beheer van uw totale telecommunicatiesysteem te realiseren. Wij kunnen, indien gewenst, u daar o.a. mee van dienst zijn door een Servicecontract met u af te sluiten.

Wij introduceren u de Philips SOPHO IPC100

Philips%20IPC%20100

Zeer functierijk

Met de SOPHO IPC 100 beschikt u over een zeer uitgebreid scala aan geavanceerde telefonie functies voor een efficiënte, vriendelijke en vlotte organisatie die uw klanten ten zeerste zullen waarderen en uw medewerkers zal motiveren.
Uw bedrijf zal productiever, klantgerichter en rendabeler worden.

Uw bedrijf kan vele voordelen halen uit de functies van de SOPHO IPC 100.

Service gerichte functies

Om te garanderen dat zowel klanten als leveranciers de aandacht krijgen die ze verdienen, maakt de SOPHO IPC 100 ook gebruik van “Nummer Weergave Beller”: de naam en het telefoonnummer van de beller worden getoond, zodat u de oproep met een persoonlijke groet kan aannemen.

Tevens kunt u, indien u aan het bellen bent en u moet een tweede oproep beantwoorden, met behulp van slechts één druk op de knop de eerste oproep in de wachtrij plaatsen en de tweede oproep aannemen. Uitgaande oproepen uitvoeren gaat ook makkelijker, dankzij functies als verkort kiezen en opnieuw kiezen van de laatste 10 nummers,  waardoor u tijd bespaart bij de belangrijkste oproepen.

Uitgebreide groepfuncties

De SOPHO IPC 100 kan bovendien oproepen gelijktijdig doorgeven aan aangeduide medewerkers, zelfs in een bepaalde volgorde. Indien één groepslid in gesprek is, dan wordt de oproep naar het volgende groepslid gestuurd. Indien alle medewerkers in gesprek zijn, kunt u de oproepers in een wachtrij plaatsen en boodschappen afspelen.

Geavanceerde voicemail toepassingen

De geïntegreerde digitale voicemail met 8 poorten van de SOPHO IPC 100 ondersteunt tot 15 uur berichtentijd en vele flexibele opties, zoals “Opslaan Gesprekken”, om met behulp van één enkele knop gesprekken op te slaan in uw mailbox. Dankzij de berichtencentrum-knoppen beschikken twee personen die een telefoon delen, over hun eigen indicator voor berichte die in wacht staan. Beiden kunnen zien of hij/zij nieuwe berichten heeft.

Koppelingen met uw PC

Ingeval van CTI (Integratie van telefonie en computertoepassingen) kunt u met een muisklik via uw PC oproepen selecteren en starten.

De SOPHO IPC 100 kan namelijk gekoppeld worden aan uw andere, belangrijkste productiviteitshulpmiddel – uw PC. Met behulp van Microsoft TAPI® kan u uw telefoon aansluiten op de bijvoorbeeld de MS Outlook® -toepassing Contact Manager, waardoor u oproepen kunt uitvoeren door te selecteren en te klikken. Bovendien kunt u de contactgegevens van de persoon die u belt, oproepen voor u de oproep beantwoordt.

Modulaire bouw en behoud van investering

Dankzij de flexibiliteit van de SOPHO IPC 100 kunt u traditionele, circuitgeschakelde telefonie, draadloze telefonie via DECT, IP-telefonie of een combinatie van deze integreren in één enkel systeem. U kunt zo het beste halen uit uw huidige investering en een naadloze overgang garanderen voor uw klanten en medewerkers.

Tevens verzekert NEC PHILIPS dat reeds gedane investeringen niet verloren gaan tijdens het groeiproces van uw bedrijf. Deze bedrijfscentrale is namelijk modulair opgebouwd waardoor u, zodra uw organisatie groeit, slechts met toevoeging van één of twee extra SOPHO IPC 100- centrales u groei kunt faciliteren.

Om u een voorbeeld te geven; U kunt starten met 3 netlijnen en 8 toestellen. Dankzij toevoeging van additionele interfacekaarten en systeemkasten kunt u uitbreiden tot 27 netlijnen en 72 toestellen. Wenst u eventueel additionele IP-toestellen toe te voegen in de nabije toekomst, dan kan de SOPHO IPC 100 zelfs een capaciteit van 96 toestellen aan!

Klaar voor de toekomst

Maar er is nog meer, de SOPHO IPC 100 is compleet uitgerust voor de toekomst omdat het systeem compatibel is met het Session Initiated Protocol, (SIP); een internationaal erkende standaard voor internettelefonie en Voice-over-IP (VoIP). Hierdoor kunnen organisaties gebruik maken van de nieuwste diensten en toepassingen, ongeacht de snelheid waarmee de technologie vooruitgaat.

De SOPHO IPC 100 van NEC PHILIPS is een communicatieplatform dat veelzijdig toepasbaar is. Met dit systeem maakt u gebruik van de vele voordelen van IP-telefonie, dankzij convergerende spraak- en datanetwerken: dé toekomst van zakelijke communicatie.

Hoogwaardige service en kwaliteit

NEC PHILIPS is een toonaangevende leverancier van bedrijfscommunicatie oplossingen voor alle types en groottes van bedrijven. Opgericht in 2006 als resultaat van een Joint Venture van NEC Corporation en Royal Philips Electronics, heeft het bedrijf meer dan 50 jaar ervaring in het leveren van bedrijfscommunicatiesystemen, applicaties, netwerken en diensten aan klanten over de hele wereld. De sterkten en technologische expertise van beide moederbedrijven maken het mogelijk dat NEC PHILIPS haar leidende rol op het gebied van IP communicatie oplossingen over de EMEA (Europa, Midden Oosten en Afrika) regio uitbreidt.

NEC Corporation  is een van ’s werelds koplopers op het gebied van Internet, breedband netwerken en bedrijfscommunicatie oplossingen. De focus om de speciale behoeften van zijn klanten in te vullen, wordt ingevuld door het leveren van klantspecifieke oplossingen op vlak van computers, netwerken en elektronische apparatuur.

Royal Philips Electronics is één van ’s werelds grootste elektronica organisaties en het grootste Europese elektronicabedrijf. Op het gebied van gezondheid, lifestyle en technologie heeft Philips leidende marktposities in medisch diagnostische apparatuur en patiëntenmonitoring, consumentenelektronica, huishoudelijke apparatuur, verlichting en halfgeleiders.

Via een wereldwijd netwerk van verkoopsorganisaties, distributeurs en VARs verleent NEC Philips diensten aan haar klanten. NEC Philips koestert een bedrijfscultuur waarbij toewijding aan klanten, flexibiliteit en deskundigheid centraal staan.

philips3